poniedziałek, 25 maja 2015

Komplet ślubny

Dzisiaj dla odmiany komplet ślubny.


Do jego wykonania użyłam papierów firmy Trimcraft - Bella Rose.
Ramkę, która ozdobiła zarówno kartkę jak i  pudełko wycięłam wykrojnikiem Marianne Design - LR0317.


Kwiatki wykonałam własnoręcznie z białego papieru czerpanego z Namaste, który pocieniowałam tuszem. Użyłam wykrojnika Marianne Design - Flower Fantasy LR0128. Listki wycięłam wykrojnikiem Cottage Cutz - Leafy Branch Mini 145 oraz Memory Box - Tender Leaves 98313.


W środku zrobiłam kieszonkę na pieniądze. 



Karteczkę umieściłam w ozdobnym pudełku, którego centralną część zajmuje aniołek wycięty wykrojnikiem Marianne Design - CR1283.





2 komentarze:

  1. Jak romantycznie! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Scrap Pasji. Pozdrawiam czerwcowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie! Dziękuję za udziała w zabawie Scrap Pasji!

    OdpowiedzUsuń